Anda si Dragos

 

Pentru noi fotografia inseamna arta, pentru a da nastere artei ai nevoie de artisti si de sentimente. Artistii
pe care noi i-am ales sunt PhotoONE, iar cu ajutorul unui loc feeric si al chimiei dintre noi doi, am reusit sa
sa ne creem propria "capodopera".

Cand am stabilit sedinta foto, ne-am decis asupra unui loc care sa ne reprezinte pe noi doi. Pentru inceput am crezut ca vremea ne este potrivnica; nori de ploaie se adunau deasupra noastra in timp ce ne indreptam catre locatia, aleasa special pentru acest moment special.
Insa toata aceasta dezlantuire a naturii a fost de partea noastra, creand un decor feeric, si undeva la marginea Bucurestiului, timp de 2 ore, ne-am distrat in fata aparatului de fotografiat sub stropii mari de ploaie si pe un podet subred de lemn, care ameninta ca se rupe la fiecare pas.  Au fost in total 5 ore de distractie in care ne-am sarutat, ne-am tachinat, ne-am privit, am ras si am iubit ploaia.

A fost singura noasta experienta ca fotomodele, in care a fost evident ca nu suntem profesionisti, dar in final avem niste fotografii superbe pentru ca ne iubim si pentru ca acolo a fost cineva (PhotoONE), care au stiut perfect cum sa surprinda momentul.                                                       
 

Anda si Dragos       

                              
 

 

 

2 comentarii:

  1. Foarte senzuale fotografiile. Parca ati fot pe o insula exotica. Sau poate in 'Heaven', cum e in ultima fotografie.

    RăspundețiȘtergere
  2. waaaw....foarte misto pozele, imi place locatia si ea e foarte expresiva.imi puteti da si mie adresa locatiei?

    inna

    RăspundețiȘtergere

Pentru a trimite comentariile dvs. nu este nevoie sa parcurgeti meniul anevoios de inregistrare a unui cont Google. Este suficient sa bifati optiunea "NUME/ADRESA URL" si sa va introduceti identitatea.




VREI SA VEZI MAI MULT ?

PENTRU POSTARILE ANTERIOARE CLICK PE OPTIUNEA ALATURATA "POSTARI MAI VECHI" !



PhotoONE on Facebook