Mirela – make-up by Maria Pauna

doar doua cuvinte in loc de prefata:

Mirela – printre cei mai infocati admiratori ai nostri, printre cele mai indraznete si iesite din tipare clienta; sedinta foto din care au rezultat fotografiile de mai jos nu a fost programata, nici macar nu am prevazut-o, insa suntem tare incantati de aerul pe care l-a capatat si asta doar datorita muncii make-up artistului si pasiunii cu care “modelul” s-a lasat in mainile acestuia.

Din intamplare am fost prezenti la sedinta de machiaj si – pe fuga - am furat cateva cadre, intr-o sambata super aglomerata la salonul de make-up, printre cateva mirese agitate si nerabdatoare sa participe la marea lor zi.

Am depasit cele doua cuvinte preconizate la inceputul articolului deci … vizionare placuta :)

2 comentarii:

  1. Uau!!!...acum m-am descoperit la voi pe site :)) Cele mai frumoase si mai dragi fotografii ale mele sunt facute de voi. M-ati facut sa ma simt foarte frumoasa! Multumesc pentru asta!
    Aceeasi fana devotata,
    Mirela

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc inca o data!
    Mirela

    RăspundețiȘtergere

Pentru a trimite comentariile dvs. nu este nevoie sa parcurgeti meniul anevoios de inregistrare a unui cont Google. Este suficient sa bifati optiunea "NUME/ADRESA URL" si sa va introduceti identitatea.




VREI SA VEZI MAI MULT ?

PENTRU POSTARILE ANTERIOARE CLICK PE OPTIUNEA ALATURATA "POSTARI MAI VECHI" !



PhotoONE on Facebook