Altceva decat roboti muncitori, alergatori dupa bani si ... bani

Mai deunazi, cand imi bateam capul cui sa ofer niste jucarii pe care le-am salvat de la groapa de gunoi, de furia unei mamici (suprasolicitata de munca in casa si de educatia pruncului personal), m-am lovit de o chestiune cel putin trista daca nu tragica: nici una din cunostintele apropiate nu se pricepea sa ma indrume spre o familie nevoiasa, un leagan de copii sau o gradinita cu copii, care sa primeasca ce aveam eu de oferit.

Si cum cei 2 saci de jucarii (atent selectate in prealabil) tronau pe jumatate din sufrageria mea in loc sa bucure niste copilasi pentru care fusesera concepute, si cum acest lucru a coincis cu perioada in care pe toate strazile auzeam cum trebuie sa fim mai buni si mai darnici dar eu nu aveam cu cine, am gasit - din fericire - tot cautand si navigand prin vechiul meu prieten care nu ma dezamageste niciodata, Maria-Sa NETUL, un anunt ce-mi venea tocmai la fix, si bine ca o manusa (sa ca fim si in sezon:D).

Am aflat de existenta unei comunitati on-line care se ocupa cu .... RECICLAREA bunurilor folosite (sau nu) si care nu mai sunt de folos celui ce le-a achizitionat si sunt oferite GRATIS spre folosinta, altuia care are nevoie de ele si nu-si permite sa-si cumpere unele noi.

Se rezolva astfel 2 probleme ale societatii de consum, in care traim: evitarea aglomerarii gropilor de gunoi cu bunuri ce inca pot servi cuiva si ajutarea unor semeni cu nevoie de aceste bunuri, fie ele electrocasnice, haine, jucarii sau altele.

Ce mai tura-vura, m-am inscris, am postat anuntul cu "ofer jucarii" si la numai cateva ore dupa, m-am bucurat enorm cand s-au anuntat deja 3 doritori. Si mai mult, m-am bucurat stiind ca de azi voi putea si voi avea cui sa ofer orice consider de cuviinta.

E tare bine sa stii ca poti ajuta pe cineva neconditionat si ca exista cineva care ar putea avea o mica particica a traiului sau mai usoara, datorita tie.

Pentru cei care pot trece prin asemenea perioade de "a oferi" fara sa ceara nimic in schimb sau a caror fire este una altruista, calda si darnica, mereu (stiu ca mai exista si astfel de oameni), postez mai jos link-ul comunitatii de care am vorbit mai sus: http://groups.yahoo.com/group/freecycle_bucuresti/

Oferiti-va un prilej de "A DA" ... va fi pentru ca tot voua (si altora) sa va fie bine!!!

Fara nici o  legatura cu sarbatorile de iarna in mijlocul carora ne aflam, va pup pe toti si va multumesc pentru ca v-ati luat timp sa cititi ce am avut de impartasit si ca poate imi veti urma , candva, sfatul, fara ocazie si fara pregatiri prea multe ;)

 

Numai bine

Mihaela

IMG_6528x

IMG_6530x

 

Si la acest post, nu puteam sa nu includem imagini si cu amicul nostru" d-nul Bazz", care este responsabil cu relaxarea si voia buna la PhotoONE :))

IMG_6496x

 

n1916

Un comentariu:

  1. Super gest!
    O sa-ti urmez si eu exemplul. Imi place mult ultima poza cu Marius :)
    Am auzit ca ai fost cuminte si o sa vine Mosul la tine :)

    Daniela Alecsandru :))

    RăspundețiȘtergere

Pentru a trimite comentariile dvs. nu este nevoie sa parcurgeti meniul anevoios de inregistrare a unui cont Google. Este suficient sa bifati optiunea "NUME/ADRESA URL" si sa va introduceti identitatea.




VREI SA VEZI MAI MULT ?

PENTRU POSTARILE ANTERIOARE CLICK PE OPTIUNEA ALATURATA "POSTARI MAI VECHI" !



PhotoONE on Facebook